Подання

Надсилання доповідей

Вже маєте Ім'я користувача/Пароль для конференції Наукові конференції України?
Увійдіть на сайт

Потрібні Ім'я користувача/Пароль?
Зареєструйтеся

Для того, щоб мати можливість подавати доповіді на конференцію та перевіряти поточний статус своїх подань необхідно увійти на сайт як зареєстрований користувач.

 

Керівництва для авторів

Вимоги до матеріалів:

  1. Тези, обсягом до 3-х сторінок, формат А4; поля: верхнє, нижнє, ліве – 2 см, праве – 1,5 см; шрифт Times New Roman, кегль 13,5, абзацний відступ – 1,25 см, міжрядковий інтервал – 1,12. Назва доповіді (друкується напівжирними літерами без використання клавіші CapsLock, кегль 14) вказується в центрі, у попередніх 3-х рядках праворуч наводяться прізвище та ініціали авторів (курсивними літерами, кегль 14), далі – місто (кегль 13,5) та електронна адреса (кегль 14).

2.  Обов’язковою є наявність електронного варіанту тез в форматі файлів MS Worddoc та pdf.

 

Приклад оформлення:

Архипов О.Є., Архіпова С.А.

м. Київ

arsofi@ukr.net

Оцінювання обсягу інвестицій у безпеку інформації

Опишемо можливі узагальнені втрати організації, зумовленими реалізацією загрози , інтегральним ризиком

. (1)

Список використаних джерел

1. Архипов О.Є. Особливості визначення обсягу інвестицій в систему захисту інформаційних ресурсів // О.Є.Архипов, Є.О.Архипова. Інвестиції: практика та досвід. – 2015. – №11. – С. 71-74.

 

У заявці на участь має бути вказано:

  • Прізвище, ім’я та по-батькові учасника;
  • Напрямок, в якому планується виступ;
  • Назва організації та її адреса;
  • Посада, науковий ступінь (якщо є);
  • Адреса для листування (з поштовим індексом);
  • Контактний телефон та e-mail;
  • Повідомити, чи потрібні для виступу додаткові технічні засоби.

 

Вимоги до подання

  1. Це подання раніше не було опубліковане і не надсилалося до розгляду редакціям інших журналів (або у коментарях для керівника нижче дані необхідні пояснення).
  2. The submission file is in OpenOffice, Microsoft Word, RTF, or WordPerfect document file format.
  3. All URL addresses in the text (e.g., http://pkp.sfu.ca) are activated and ready to click.
  4. The text is single-spaced; uses a 12-point font; employs italics, rather than underlining (except with URL addresses); and all illustrations, figures, and tables are placed within the text at the appropriate points, rather than at the end.
  5. The text adheres to the stylistic and bibliographic requirements outlined in the Author Guidelines, which is found in About the Conference.
  6. If submitting to a peer-reviewed track of the conference, authors' names are removed from submission, with "Author" and year used in the bibliography and footnotes, instead of authors' name, paper title, etc.
  7. If submitting to peer review, all Microsoft Office documents (including Supplementary Files) have been saved by going to File and selecting Save As; clicking Tools (or Options in a Mac); clicking Security; selecting "Remove personal information from file properties on save"; clicking Save.